هزینه دوره: 3/900/000 ریال (خالص)
محور های دوره 1. مفهوم کلی سرویس دهی. 2. ظاهر رسمی پرسنل. 3. استانداردها رو الگو های رفتاری. 4. روش های پذیرایی در جلسات. 5. روش تقاضا کردن و احترام گذاشتن به طرف مقابل 6. آشنایی با امور مربوط به آبدارخانه
7. قوانین عمومی سرویس دهی. 8. اصول بهداشتی کار. 9. نحوه و شیوه برخورد صحیح. 10. چیدمان میز کنفرانس. 11. انواع روش های سرویس دهی مانند انگلیسی، فرانسوی، روسی، آلمانی و ...... ؛ روشهای پذیرایی و فرق آنها با هم ؛ نحوه دم کردن چای و قهوه و طریقه سرو آن.
نگاه مختصری بر سوابق مدرس • مدرس رسمی موسسه اندیشه هامون • مدیریت تشریفات هتل بین المللی سیمرغ • . استاد دانشجویان و کارآموزان رشته هتلداری • برگزار کننده دوره آموزشی در بیش از یکصد شرکت برتر