هزینه دوره: 4/000/000 ریال (خالص)
محور های دوره
- آشنایی با مفاهیم کلان بازاریابی و فروش – بازاریابی و فروش هدفمند
- تحلیل رضایت مشتریان، آمیخته بازاریابی
- تشریح روش های تعامل با مشتریان و نقش پرسنل در توسعه فروش
- تشریح ابزارهای بازاریابی بر اساس تحلیل بازار و رقبا
- تحلیل و شناسایی بازار هدف و تحلیل پارامترهای جذابیت بازار هدف
- روش های توسعه بازار و انتخاب استراتژیهای بازاریابی و فروش بر مینای تحلیل بازار
- تشریح استراتژیهای بازاریابی در دوره عمر محصول و انتخاب استراتژی مناسب با توجه به وضعیت بازار و رقبا
- تشریح اصول تدوین طرح / برنامه بازاریابی و نکات موثر در اجرای آن
- معرفی فرآیند کلان بازاریابی و بازاریابی ارزشی و جذب مشتریان در قرن 21
- مدل رقابتی مایکل پورتر و تشریح انواع استراتژیهای رقابتی
- تشریح استراتژیهای کانون و استراتژیهای بهبود و تحول در فروش
مدرس: آقای دکتر محمود آسیاچی
- مدرس رسمی موسسه اندیشه هامون
- مدرس دانشگاه و کارشناس برتر صدا و سیما
- کارشناس برتر رادیو اقتصاد و رادیو ایران